понедельник, 11 января 2016 г.

Мої мрії не реалізуються... Що мені робити?

Усім привіт!
З вами Наталія Головата. Рада Вас бачити на моєму блозі, а також рада, що Ви цікавитесь мережевим бізнесом.
Як я писала раніше, я обрала МЛМ і не шкодую, а бачу результат своєї роботи.
У кожного з нас є свої цілі, але не у кожного вони втілюються у життя. Що ж робити?
Насамперед, Вам потрібен аналіз Вашого життя та ваших дій.
Що ви робите, щоб ваші мрії ставали Вашим життям? Щодня ходите на роботу? Мої вітання - Ваші мрії так і залишаться лише мріями.
Зробіть мрії цілями.
В чому різниця?
Мрії - це ваші бажання, які невизначені у часі. Наприклад: бажаю новий будинок. Що це за будинок, яка його вартість, де він знаходиться, скільки поверхів, чи ви там щасливі, через скільки часу Ви там будете жити? Ви просто хочете будинок. А щоб в ньому жити - Вам не вистачає знання. Не обов*язково бути видатним математиком, щоб будувати мережевий бізнес. Варто лише поставити цілі або ціль.
Якщо Ви бажаєте мати новий будинок - розпишіть усе до деталей. А найголовніше  -написати дату, коли Ви матимете цей будинок.
Має бути не мрія, а ціль. Бо мріяти можна і про єдинорога, але він лише ваша мрія. Ціль має бути реальною, можливо навіть високою. Вам здаватиметься, що вона недосяжна, але якщо Ви поставите ціль - ви досягнете усього, чого забажаєте.
До речі, окрім цілі у Вас має бути розписаний план дій: що Ви зробите, щоб мати те, що хочете?
Якщо ходити на роботу, де щомісяця платять 2 тисячі гривень і поставити собі ціль до наступного року купити будино вартістю 1 мільйон гривень - ваша ціль не досягнеться.
1 мільйон поділіть (у нашому випадку) на 17 каталогів = приблизно 59 тисяч гривень щокаталогу. Нереально? Це лише для Вас нереально...
Можна досягти цього, якщо у це повірити і йти до цього щодня та щохвилини.
Змінюйте себе та розширюйте свої кордони. Досягайте нових вершин.
З Вами була Наталія Головата. Підписуйтесь на мій блог. Успіхів)

Комментариев нет:

Отправить комментарий